BEdrijfnaam

Technisch Manager VGM

Over de functie

Als Technisch Manager ben je verantwoordelijk voor het technisch beheer van woningcomplexen in ons werkgebied. Voor de opdrachtgevers ben je het aanspreekpunt op het gebied van onderhoud van het gebouw. Naast het toepassen van goede bouwkundige kennis, is communicatie en projectmatig en gestructureerd werken een belangrijk onderdeel van je functie.
Jij kunt ons natuurlijk veel vertellen over meerjarige onderhoudsplanningen en jaarplannen én weet je ook precies hoe je ervoor kan zorgen dat deze plannen daadwerkelijk uitgevoerd worden.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je stelt meerjarig onderhoudsplanningen en jaarplannen op
  • Je zorgt dat de plannen worden uitgevoerd
  • Je doet offerte uitvraag en beoordeling
  • Je zet onderhoudswerkzaamheden uit, controleert onderhoudswerkzaamheden en levert grotere werkzaamheden op met de opdrachtnemer
  • Je werkt voor een eigen portefeuille
  • Je werkt nauw samen met een toegewijd team
  • Je bent in staat om je eigen werk goed te plannen en zelfstandig te werken

Is verduurzaming jouw ding en ligt hier ook jouw interesse? Dan is de rol als Technisch Manager de uitgelezen kans voor jou om impact te maken. Zo zijn er nu al initiatieven in volle gang om de woningen te verduurzamen, denk aan het verbeteren van woningisolatie of het zorgen voor duurzame energie met zonnepanelen. Verduurzaming kan groot en klein zijn. Zo is er onlangs een initiatief geweest om regenwater op te vangen bij de woningen met een regenton. Heb jij duurzame ideeën?

De Organisatie

Deze vastgoedbeheerder is altijd onafhankelijk gebleven, waardoor zij eigen standvastige en onafhankelijke koers bepalen. Vanuit 12 kantoren staan ruim 140 professionals met een gemiddelde leeftijd van 37 jaar aan de basis van de dienstverlening. Ze staan bekend om de professionele en betrouwbare service voor opdrachtgevers en stakeholders. Ben jij klaar om hier jouw steentje aan bij te dragen? Laten het vooral snel weten!
Zij bieden de medewerkers veel vrijheid om hun eigen planning te maken en hun werk in te delen. Werkplezier staat hoog in het vaandel en dat toont zich in de gemiddelde dienstjaren van de medewerkers, dat op dit moment 7 jaar is.

De expertise ligt in het vastgoedmanagement, VvE management, valuation en research (taxaties), bedrijfsmakelaardij en beleggingen, woningmakelaardij.

Je gaat samenwerken met een toegewijd team bestaande uit een (jr.) Technisch Manager, (jr.) Accountmanager, CTIW (commercieel technisch inspecteur wonen) en klantcontact medewerker.

Het team waarin je gaat werken zal afhankelijk zijn van de locatie waarin je ingedeeld wordt.

Samen gaan jullie het vastgoed van de opdrachtgevers in jullie werkgebied optimaal beheren. Natuurlijk weet je dit op een professionele en vooral warme manier vorm te geven, waardoor iedereen met plezier werkt én de opdrachtgevers/stakeholders blij worden van het contact met jullie.

Als gedreven team kom je regelmatig samen op één van de kantoorlocaties om te overleggen en te zorgen voor een optimale teamspirit! Jullie gaan er elke dag voor om het verschil te maken in de vastgoedmarkt.

Deze vacature staat open op 4 verschillende vestigingen binnen de organisatie: Amsterdam, Amersfoort, Utrecht, en Rotterdam.

Arbeidsvoorwaarden
  • €3.500 – €5.200 op basis van 38,75 uur (afhankelijk van jouw ervaring)
  • 26 vakantiedagen (op basis fulltime dienstverband)
  • De mogelijkheid om thuis te werken (3 dagen thuis en 2 dagen op kantoor), een telefoon van de zaak en een laptop van de zaak.
  • 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling via Nationale Nederlanden
  • Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
  • Mogelijkheid voor opleidingen of trainingen
  • Auto van de zaak

Wie zoeken ze?

  • Je hebt HBO werk- en denk niveau, voorkeur richting Bouwkunde, Makelaardij &Vastgoed.
  • Bij voorkeur heb je ervaring in een soortgelijke functie of in de vastgoedbranche
  • Ervaring met projectmatig werken en een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Goede communicatieve en administratieve vaardigheden
  • Een passie voor het vastgoed!

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.