Functie

Technisch Manager (32 uur)

Vacature: Technisch Manager (32 uur) bij Biesterbos Groep
Locatie: Limmen

Over Biesterbos Groep

Al meer dan 30 jaar ontwikkelt en beheert Biesterbos Groep vastgoed op unieke locaties in Noord-Holland. Denk aan nieuwe woningen en de herontwikkeling van monumentale panden op de voormalige NDSM-Werf in Amsterdam, een kultuurhuis in Castricum en de exploitatie van het parkeerterrein in Castricum aan Zee. Ze combineren een eigenzinnige visie met een oog voor detail en zijn gedreven door passie, maar zonder franje. Ondernemingen met vernieuwende ideeën stimuleren ze om die dromen waar te maken door hierin financieel te participeren. Als betrokken organisatie dragen ze ook graag hun steentje bij aan de maatschappij. Zo ondersteunen ze onder andere Ryan Clarke in zijn reis naar de Olympische Spelen. En natuurlijk is er naast al het harde werken ook ruimte voor sociale activiteiten en gezelligheid. Ter uitbreiding van het team zijn ze op zoek naar een enthousiaste Technisch Manager

Wat ga je doen?
Als Technisch Manager ben jij de spil in het technische beheer van de diverse vastgoedportefeuille van Biesterbos Groep, die varieert van woningen en winkels tot parkeerterreinen. Je bent een verbindende factor tussen huurders, externe partijen en je collega’s. Zelfstandig werken en initiatief nemen zijn voor jou vanzelfsprekend, en je gaat vertrouwelijk om met zaken en weet hoe je je staande moet houden in de dynamiek van een familiebedrijf. Met jouw dienstverlenende en oplossingsgerichte instelling zorg je ervoor dat iedereen – van huurders tot stakeholders – zich gehoord voelt en je denkt graag mee over verbeteringen en ontwikkelingen. Bovendien vind je het belangrijk om je te blijven ontwikkelen qua kennis en verantwoordelijkheden. Ook ben je in voor activiteiten met gezellige collega’s.

Wat ga je doen?

  • Uitvoeren en begeleiden technisch beheer, o.a. controle op de juiste uitvoering van reguliere en projectmatige technische (onderhouds)werkzaamheden.
  • Aansturen van externe partijen voor technische uitvoeringen.
  • Verantwoordelijk voor inkoop/contractvorming van onderhouds- en energiediensten.
  • Opstellen (meerjaren) onderhoudsbegrotingen.
  • Optimaliseren van beheerprocessen en planmatig onderhoud initiëren en begeleiden.
  • Gevraagd en ongevraagd advies geven over bouwkundige aanpassingen om de commerciële aantrekkelijkheid van het onroerend goed te vergroten.
  • Correct verwerken van de mutaties en opleveringen in de portefeuille.
  • Toetsen van het eindproduct bij nieuwe ontwikkelingen t.b.v. de beleggingsportefeuille.
  • Ondersteunen bij verbouwprojecten, inclusief vergunningaanvragen en afstemming met betrokkenen.
  • Periodiek technisch overleg met grotere (commerciële) huurders.
  • Verantwoordelijk voor duurzaamheidsprojecten en bijbehorende rapportages en acties.
  • Samenwerken met externe partners op het gebied van (VVE) beheer.

Wie ben jij?

  • Je hebt een technische bouwkundige opleiding en HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vastgoedorganisatie.
  • Klant- en servicegericht met uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Kennis van regelgeving omtrent het Woningwaarderingsstelsel (WWS).
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een teamspeler die ook zelfstandig kan opereren en initiatief durft te nemen.
  • Ervaring met projectmatig werken en een hands-on, probleemoplossende instelling.
  • Een flexibele, praktische en besluitvaardige instelling;

Wat bieden ze jou?

  • Een plek in een ambitieus team van 8 collega’s dat gaat voor succes en plezier.
  • Een elektrische leaseauto om duurzaam op pad te gaan.
  • Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring.
  • Winstdeling (afhankelijk van de winst, maximaal 1 maandsalaris).
  • Pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 4%.
  • Maar liefst 31 verlofdagen per jaar.
  • Opleidingsmogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Telefoon en laptop van de zaak.
  • Thuiswerken is mogelijk (in overleg).
  • Gezellige borrels en regelmatig leuke activiteiten.

Waarom Biesterbos Groep?

Bij Biesterbos Groep draait het niet alleen om vastgoed; het draait om samenwerken, vernieuwen en bijdragen aan een betere omgeving. Ze houden van mensen met een visie en passie voor hun vak, en collega’s ondersteunen elkaar om doelen te bereiken. Als Technisch Manager krijg je de kans om je stempel te drukken op een breed scala aan projecten, terwijl je deel uitmaakt van een hecht en sociaal team.

Sollicitatieprocedure

De eerste stap is een kennismaking met Kramer Werving en Selectie. Bij een goede match wordt je door deze organisatie uitgenodigd voor een gesprek op hun kantoor in Limmen. Hier spreek je met twee gesprekspartners, Marijke Veldhuis (officemanager/PA) en Marit Visser (Financieel directeur). Bij een positieve uitkomst volgt een tweede gesprek. Als ook dit goed verloopt, krijg je een aanbod en bij acceptatie daarvan verwelkomt Biesterbos Groep jou graag als nieuwe collega!

Interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.