BEdrijfnaam

Senior Medewerker Financial Support

Voor het hoofdkantoor aan de Zuidas in Amsterdam is deze organisatie op zoek naar een Senior Medewerker Financial Support

Rol in de organisatie

Als Senior Medewerker Financial Support maak je binnen het Shared Service Centre van deze organisatie onderdeel uit van het team Financial Support. Het SSC van deze organisatie bestaat hiernaast uit de teams Business Support, en Collections.

Over de functie

Het team Financial Support voert administratieve activiteiten op het gebied van transactieverwerking uit. Hierbij gaat het onder andere om de factuur- en betalingsverwerking, het verzorgen van de huurfacturatie, het administratief verwerken van de verkopen en het zorgdragen voor uitgaande betalingen.

Als Senior Medewerker Financial Support draag je bij aan een efficiënte en klantgerichte uitvoer, alsmede een kwalitatief goede output van het team. Hierbij gaat het om een tijdige en correcte factuur- en bankverwerking, correct uitgevoerde in- en excasso’s, maandelijkse aansluiting van diverse grootboekrekeningen, alsmede het verzorgen van een correcte huurfacturering.

Samen met de Teamleider FS coördineer je de dagelijkse werkzaamheden, ook bewaak je procesafspraken en stel je procedureomschrijvingen op. Je hebt een actieve rol in procesoptimalisatie door o.a. digitalisering en automatisering. Je onderhoudt goede contacten met stakeholders binnen en buiten de organisatie, door hen proactief te informeren. Als senior begeleid je de overige teamleden en beheer je de (vakinhoudelijk) complexere dossiers. Tot slot lever je een bijdrage aan het realiseren van afgesproken prestatie indicatoren (KPI’s), mede door een actieve rol bij het dagelijks te voeren voortgangs- en prestatiedialoog met jouw teamleden.

Over de organisatie

De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.

Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.

Wat heb je nodig?

Om succesvol te zijn binnen deze organisatie en in de functie van Medewerker Financial Support beschik jij over:

  • Minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau met een gerichte financiële opleiding;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in relevante, vergelijkbare, functies;
  • Ervaring met zowel crediteuren als debiteurenadministratie, grootboek is een absolute pré;
  • Bij voorkeur kennis van het werken met een ERP systeem (Tobias AX);
  • Ervaring met een Shared Service Center in een veranderende omgeving;
  • Kennis van klantprocessen, procedures en werkwijzen in de vastgoedbranche is een pre;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en kennis van de Engelse taal;

Verder zoeken ze een klantgerichte en proactieve collega. Binnen het team Financial Support wordt verwacht dat je goed kunt samenwerken en over goede communicatieve vaardigheden beschikt. Het wordt van je verwacht dat je initiatief toont, zelfredzaam en toekomstgericht mee kunt denken. Daarnaast ga je accuraat en zorgvuldig te werk en heb je een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

Arbeidsvoorwaarden:

Salaris € 3545 – € 5064 o.b.v. 40 uur (38 uur werken is mogelijk met opname van ADV dagen). 32 uur werken is ook mogelijk. ADV dagen worden naar rato berekend.

  • 2% eindejaarsuitkering wordt in december uitbetaald;
  • Reiskostenvergoeding, goed pensioen via het ABP, 29 vakantiedagen;
  • 12 ADV dagen. Je hebt de mogelijkheid ADV dagen op te nemen of te laten uitbetalen;
  • Een professionele, ambitieuze & informele werkomgeving;
  • Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.