BEdrijfnaam

Regiocoördinator (Amsterdam)

Over de functie

Als regiocoördinator ben je de rechterhand van de regiomanager. Je werkt vanuit het mooie en fijne kantoor in Amsterdam, dit is tevens je standplaats. Je werkgebied is Amsterdam. Je bent aanspreekpunt voor de facilitaire en lopende zaken rondom de verhuur en het dagelijkse beheer van portefeuilles. Je rapporteert aan de regiomanager, ondersteunt haar inhoudelijk in alle taken en neemt waar bij haar afwezigheid. Je bent een verbinder. Relatiemanagement is in de breedste zin van het woord een belangrijk onderdeel van je takenpakket. Zo onderhoud je onder andere goede contacten met de HBV en VVE besturen, leveranciers en stuur je (externe) huismeesters aan. Je vervult een verbindende en coördinerende rol binnen het regioteam Amsterdam en ondersteunt diverse disciplines binnen het regioteam.

De missie van deze organisatie is ‘operational excellence’: kwaliteit van de dienstverlening, en onderhoud van de portefeuille. De huurder staat centraal in alles wat ze doen. Ze willen dat zij en jij zich thuis voelen!

De Organisatie

Het is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. De organisatie belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. De woningen van liggen vooral in economisch sterke gebieden en grootstedelijke regio’s in Nederland.
Wat hun uniek maakt vanuit een data perspectief is dat het bedrijf zowel het investeringsmanagement en de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Dit is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent contactpersoon en aanspreekpunt voor regiokantoor Amsterdam;
  • Je beheert en levert input op basis van kennis over complexen en bewonersdossiers: bijvoorbeeld ten behoeve van complexbeleidsplannen, VvE-stukken, tuinonderhoud- of schoonmaakcontracten;
  • Inhoudelijk voorbereiden van overleggen met opdrachtgevers, VvE’s en HBV’s;
  • Je woont zelfstandig overleggen met VvE’s en HBV’s bij (soms ook ’s avonds);
  • Je onderhoudt contacten van de aansturing en performancebewaking van VvE’s, in samenwerking met de VvE-beheerder;
  • Je bent contactpersoon voor afdeling Servicekosten en Customer Service voor complex-specifieke zaken en in voorkomende gevallen ook bij individuele huurderskwesties;
  • Vanuit complexkennis heb je een adviserende rol ten aanzien van servicekosten afrekeningen;
  • Je signaleert en adviseert aan de regiomanager over operationele en personele zaken binnen de regio;
  • Je biedt ondersteuning bij instroom nieuwbouw;
  • Je verzorgt communicatie op complexniveau;
  • Je distribueert rapportages aan teamleden;
  • Je stuurt en begeleidt de (externe) huismeesters aan, maandelijks heb je overleg over complexzaken en acties;
  • Je deelt mee of leidt enerverende en interessante projecten, samen met gedreven collega’s.

Wat ze je bieden:

  • Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;

Arbeidsvoorwaarden:

Salaris €3.439 – €4.711 o.b.v. 40 uur (38 uur werken is mogelijk met opname van ADV dagen). Liever 32 of 36 uur werken? Dat kan!;

  • 2% eindejaarsuitkering, wordt in december uitbetaald;
  • Organisatie performancebeloning tot max. 6% per jaar;
  • Leaseauto, pensioen, 29 vakantiedagen;
  • 12 ADV dagen. Je hebt de mogelijkheid ADV dagen op te nemen of te laten uitbetalen;
  • Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;
  • Een zakelijke en informele werkomgeving, goede koffie;
  • Een mooie werkplek in het kantoor in Amsterdam;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;

Succesfactoren

Om succesvol te zijn binnen deze organisatie en in de functie van regiocoördinator is deze organisatie op zoek naar een verbindende medewerker die zich persoonlijk verantwoordelijk voelt en gericht is op samenwerking. Je bent een teamplayer, resultaatgericht, accuraat en empathisch. Zowel mondeling als schriftelijk beschik jij over goede communicatieve vaardigheden. De Nederlandse en Engelse taal beheers je in woord en geschrift uitstekend. Je beschikt over minimaal een HBO werk- en denkniveau aangevuld met relevante ervaring op het gebied van vastgoedbeheer, waarvan woningbeheer en -verhuur in het bijzonder. De kandidaat die ze zoeken heeft bovendien kennis van klantprocessen, procedures en werkwijzen in de vastgoedbranche. Daarnaast ben je flexibel, pragmatisch en ondernemend en ben je stevig maar toch empatisch in je communicatie, aangezien de diversiteit aan gesprekspartners en situaties groot is.

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.