Projectleider Planmatig Onderhoud
De Organisatie
Bij deze organisatie, gevestigd te Amsterdam, werk je met een leuke groep van 80 enthousiaste collega’s die elke dag bezig zijn om alles te regelen voor de VvE’s. Deze organisatie beheert ca. 1.000 VvE’s en heeft alle diensten onder één dak. Het is een platte organisatie, waarbij collegialiteit en ontwikkeling hoog in het vaandel staan. Ze houden van lachen, eerlijkheid en integriteit en ze zoeken een nieuwe collega die bij deze waarden past.
De Functie
Als projectleider planmatig onderhoud (32-36 uur) ben je verantwoordelijk voor de regie op bouwkundige en installatietechnische groot onderhouds- en verbeteringsprojecten. Hierbij let je op de technische kwaliteit, planning, kosten en communicatie. De gunningsadviezen, projectplannen en uitvoeringsafspraken van het planmatig onderhoudsproces worden door jou voorbereid, afgestemd en begeleid.
Je werkt in een team met collega projectleiders, opzichters en een technisch bedrijfsbureau. Per jaar wordt er voor ruim 25 miljoen aan planmatig onderhoud vergund. Dit zijn opdrachten van een paar duizend euro tot over een miljoen. Het proces van aanbesteding, gunning en begeleiding krijgt momenteel ook een duurzame onderhoudsbeurt.
Vanuit jouw expertise en kundigheid ben je het aanspreekpunt voor VvE-besturen en accountmanagers over de planning en voortgang van planmatig onderhoudsprojecten.
Wie ben jij?
- Je toont initiatief en weet mensen mee te nemen in je eigen enthousiasme;
- Je hebt inzicht en je gaat doelgericht te werk;
- De regie nemen is voor jou geen probleem en je lost probleemsituaties logisch en efficiënt op;
- Je hebt een open houding en oog voor de klant;
- Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
- Je hebt relevante werkervaring in vastgoedbeheer en projectmatig werken;
- En je bent in het bezit van een afgeronde hbo opleiding Bouwkunde of een gelijkwaardige opleiding;
- Het liefste heb je al kennis van Twinq, of je krijgt dit snel onder de knie.
Ze bieden jou
- Een werkplek bij een organisatie die volop in ontwikkeling is, met een gezellige en informele cultuur;
- Een goed salaris tussen de € 3.153,- en € 4.098,- bruto per maand op basis van 36 uur en afhankelijk van ervaring;
- Een 13e maand;
- Hybride thuiswerkmogelijkheden;
- Reiskosten of een ov-kaart en een thuiswerkvergoeding;
- Loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar;
- Werken in hartje Amsterdam, omringd door leuke winkels, restaurants en cafés.
Ben jij wie ze zoeken?
Deze organisatie vindt het belangrijk dat iemand bij ze past qua persoonlijkheid. Ze zoeken iemand met klantervaring en die affiniteit heeft met VvE’s. Twijfel je over je ervaring? Solliciteer dan alsnog! Dan kijken wij of je profiel aansluit op wat ze zoeken.
Ze geloven in gelijkwaardige kansen en de kracht van diversiteit en behandelen iedereen gelijkwaardig, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, lichamelijk of geestelijke beperkingen of ander mooi persoonlijk kenmerk.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.