Functie

Programmamanager Huurderstevredenheid (32 uur)

Houd jij van projecten managen, ben je zelfstandig, proactief en flexibel, dan is dit bedrijf op zoek naar jou! Voor het hoofdkantoor in Amsterdam zijn ze op zoek naar een Programmamanager Huurderstevredenheid (32 uur).

Als programmamanager Huurderstevredenheid draag je zorg voor een gedegen uitvoering van het geformuleerde beleid met betrekking tot huurderstevredenheid. Je bent verantwoordelijk voor het tactisch en operationeel initiëren en implementeren van projecten, met als doel om de huurderstevredenheid te vergroten en de dienstverlening te verbeteren. Tevens ben je verantwoordelijk voor het initiëren en uitvoeren van losse initiatieven ten behoeve van de huurderstevredenheid. Je rapporteert aan de Manager Customer & Legal Affairs.

Verantwoordelijkheden:

  • Initiëren en uitvoeren van projecten ter verbetering van de huurderstevredenheid. Hierbij kun je denken aan procesverbetering, communicatie optimalisatie naar onze huurders etc.;
  • Voortdurend toetsen van de projecten aan de geformuleerde missie, visie en kernwaarden;
  • Voortgang van de resultaten monitoren en waar nodig bijsturen;
  • Informeren van de directie, MT en medewerkers over de voortgang van de diverse projecten;
  • Adviseren over trends en innovaties in de markt en waar mogelijk voor Operations verbeteringen initiëren en toepassen;
  • Actief de samenwerking opzoeken met diverse (kern)afdelingen ten behoeve van het optimaliseren van huurderstevredenheid;
  • Meedenken over hoe systemen optimaal ingezet kunnen worden met als doel het vergroten van de huurderstevredenheid;
  • Rapportages opstellen ten behoeve van de huurderstevredenheid, meewerken aan het opstellen van het jaarverslag en businessplan;
  • In kaart brengen van aandachtspunten binnen de klantreis;
  • Realiseren van een naadloze klantreis van onze huurders;
  • Vertalen van de resultaten van huurdertevredenheid onderzoeken naar concrete acties.

Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.

Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.

Succesfactoren

  • Minimaal HBO niveau;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met (lean) projectmanagement en het aansturen van projectteams;
  • Ervaring op het gebied van commercieel vastgoed in huurwoningen is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en kennis van de Engelse taal.

Competenties

  • Innovatief en creatief;
  • Zelfstandig en proactief/initiatief nemen;
  • Inspirerend en coachend;
  • Samenwerkend en verbindend;
  • Ondernemend en resultaatgericht;
  • Inhoudelijk en procesmatig sterk;
  • Communicatief vaardig.

Wat bieden ze:

  • Een professionele, ambitieuze & informele werkomgeving;
  • Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV;
  • Maandsalaris tussen de € 4.747,- en € 6.780-. (obv fulltime uren), afhankelijk van je ervaring, op basis van 38 uur;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;
  • Goed pensioen via het ABP;
  • 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
  • 2% eindejaarsuitkering;
  • OV of fietsvergoeding.

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.