Medewerker Service- en stookkosten
Voor het hoofdkantoor in Amsterdam, binnen de afdeling Shared Service Center (SSC) is deze organisatie op zoek naar:
Medewerker Service- en stookkosten
Over de functie:
Het team Business Support (SSK) is verantwoordelijk voor het jaarlijks maken van afrekeningen van servicekosten voor de complexen die deze organisatie beheert en de daarbij horende communicatie met de regiokantoren en huurders.
Binnen het Shared Service Center (SSC) maak je deel uit van het team Business Support. Je rapporteert aan de Teamleider Business Support en geeft zelf geen leiding. Vanzelfsprekend werk je nauw samen met je collega’s van het SSC en neem je actief deel aan diverse team-overleggen binnen het SSC maar je activiteiten zijn met name gericht op het jaarlijks maken van afrekeningen van de servicekosten voor de huurders.
Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Succesfactoren
- Opstellen van afrekeningen/begrotingen ten aanzien van de service- en stookkosten;
- Communicatie met huurdersverenigingen/huurders m.b.t. de planning en voortgang van de afrekeningen en daarbij gemaakte afspraken;
- Communicatie met collega’s binnen Operations (regio’s) m.b.t. de planning en voortgang van de afrekeningen en daarbij gemaakte afspraken.
Functie-eisen
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
- Kennis van en ervaring met regelgeving m.b.t. service- en stookkosten;
- Vastgoedkennis en brede kennis en ervaring met MS Office (Word, Excel, Outlook);
- Kennis van Tobias AX is een pré;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
Competenties
- Een dienstverlenende en klantgerichte instelling;
- Werkt accuraat en zorgvuldig;
- Nieuwsgierig, pro-actief en gemotiveerd om mee te bouwen aan het team;
- Cijfermatig inzicht;
- Integere teamplayer met goede communicatieve vaardigheden.
Wat bieden ze jou:
- Een inspirerende werkomgeving waarbij je gestimuleerd wordt je kwaliteiten en talenten verder te ontwikkelen;
- Een zakelijke en informele werkomgeving, goede koffie;
- Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV;
- Een professioneel, gedreven en gezellig team;
- Maandsalaris tussen de € 2.832,- en € 4.046,- afhankelijk van je ervaring, op
basis van 38 uur; - Goed pensioen via het ABP;
- 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
- 2% Eindejaarsuitkering.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.