Functie

Assistent Controller / Controller (20-28 uur)

Vacature: Assistent Controller/Controller bij Biesterbos Groep B.V. (20-28 uur)
Locatie: Limmen

Over Biesterbos Groep B.V.

Al meer dan 30 jaar ontwikkelt en beheert Biesterbos Groep vastgoed op unieke locaties in Noord-Holland. Denk aan nieuwe woningen en de herontwikkeling van monumentale panden op de voormalige NDSM-Werf in Amsterdam, een kultuurhuis in Castricum en de exploitatie van het parkeerterrein in Castricum aan Zee. Ze combineren een eigenzinnige visie met een oog voor detail en zijn gedreven door passie, maar zonder franje. Ondernemingen met vernieuwende ideeën stimuleren ze om die dromen waar te maken door hierin financieel te participeren. Als betrokken organisatie dragen ze ook graag hun steentje bij aan de maatschappij. Zo ondersteunen ze onder andere hardloper Ryan Clarke in zijn reis naar de Olympische Spelen. En natuurlijk is er naast al het harde werken ook ruimte voor sociale activiteiten en gezelligheid. Ter uitbreiding van het team zijn ze op zoek naar een enthousiaste Assistent Controller / Controller (20-28 uur)

Wat ga je doen?

Als Assistent Controller / Controller ben je een onmisbare schakel in ons financiële team. Je houdt je bezig met alle administratieve processen, belastingzaken, interne controlemaatregelen en rapportages. Daarnaast speel je een rol in VVE-gerelateerde taken en denk je mee over verhuur gerelateerde financiële vraagstukken. Je werkt nauw samen met je collega’s, gaat discreet om met gevoelige informatie en begrijpt de dynamiek van een familiebedrijf. Jij ziet wat er moet gebeuren en pakt het met beide handen aan. Ook denk je graag mee over verbeteringen en ontwikkelingen binnen onze processen.

Je werkt zelfstandig en accuraat en bent niet bang om initiatieven te nemen. Je hebt ervaring met het beheren van een complexe en diverse administratie en weet ook in nieuwe situaties het overzicht te bewaren. Met jouw dienstverlenende en oplossingsgerichte instelling weet je belanghebbenden professioneel te woord te staan omdat je goed op de hoogte bent van wat er speelt. Uitdagingen schrikken je niet af – je gaat ze aan en lost ze op, hoe groot de klus ook is. Bovendien vind je het belangrijk om je kennis en verantwoordelijkheden continu te ontwikkelen. Je bent niet alleen toegewijd aan je werk, maar ook ben je in voor activiteiten met gezellige collega’s.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Controleren en deels uitvoeren van de grootboekadministratie.
  • Uitvoeren van de vastgoedbeheeradministratie, inclusief servicekostenafrekeningen.
  • Verzorgen van belastingaangiften.
  • Opstellen van periodieke rapportages.
  • Ondersteunen bij het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen.
  • Bijdragen aan (liquiditeits)prognoses en de financiële planning.
  • Afhandelen van VVE gerelateerde zaken (juridisch en administratief).
  • Rapporteren binnen de ESG-richtlijnen van het bedrijf (CSRD).
  • Bewaken van de administratieve organisatie en interne controleprocessen, waaronder het bijhouden van het procedurehandboek.
  • Ondersteunen bij het verwerken van in- en verkoopfacturen en debiteuren- en crediteurenbeheer bij afwezigheid van de administrateur.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een opleiding op minimaal HEAO-niveau, bij voorkeur in bedrijfseconomie of accountancy.
  • Je bent handig met financiële software en informatiesystemen (ervaring met Exact Online is een plus!).
  • Je hebt een kritische en proactieve houding met uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt een interesse in vastgoed, fiscaal/juridische vraagstukken en VVE-zaken en bent bereid je hierin verder te ontwikkelen.

Wat bieden ze jou?

  • Een plek in een ambitieus team van 8 collega’s dat gaat voor succes en plezier.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 cent per km.
  • Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring.
  • Winstdeling (afhankelijk van de winst, maximaal 1 maandsalaris).
  • Pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 4%.
  • Maar liefst 31 verlofdagen per jaar.
  • Opleidingsmogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Telefoon en laptop van de zaak.
  • Thuiswerken is mogelijk (in overleg).
  • Gezellige borrels en leuke activiteiten.

Waarom Biesterbos Groep?

Bij Biesterbos Groep draait het niet alleen om vastgoed; het draait om samenwerken, vernieuwen en bijdragen aan een betere omgeving. Je krijgt de ruimte om verantwoordelijkheid te nemen en je verder te ontwikkelen in een ambitieuze en informele werkomgeving. Ze houden van mensen met een visie en passie voor hun vak, en collega’s ondersteunen elkaar om doelen te bereiken.

Sollicitatieprocedure

De eerste stap is een kennismaking met Kramer Werving en Selectie. Bij een goede match word je door Biesterbos Groep uitgenodigd voor een gesprek op hun kantoor in Limmen. Hier spreek je met twee gesprekspartners, Marijke Veldhuis (officemanager/PA) en Marit Visser (Financieel directeur). Bij een positieve uitkomst volgt een tweede gesprek. Als ook dit goed verloopt, krijg je een aanbod en bij acceptatie daarvan verwelkomt Biesterbos Groep jou graag als nieuwe collega!

Interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl