Functie

Contract- en SLA Manager

Over de functie

Als Contract- en SLA Manager opereer jij vanuit de afdeling Digital & Innovation en ben je verantwoordelijk voor alle ICT-gerelateerde contracten en bijbehorende Service Level Agreements, op een voornamelijk tactisch niveau.
Je streeft naar een optimale samenwerking met als doel tevreden gebruikers en tevreden leveranciers. Je werkt hiervoor nauw samen met de business, je collega’s van D&I, Legal, management en natuurlijk de leveranciers. Je houdt een focus op de lange termijn.

Je bent betrokken bij nieuwe contracten en diensten. Je zorgt in overleg met Legal voor een review op deze contracten en onderhandelt met leveranciers op zowel inhoudelijk als financieel vlak. Je zorgt tevens voor formele ondertekening door management of directie.

Tijdens de looptijd van contracten voer je, voor het beste resultaat, op periodieke basis gesprekken met de belangrijkste leveranciers. Je beoordeelt Service Level rapportages, stuurt op kwaliteit van dienstverlening en houdt zicht op budget en kosten.

Je zorgt er natuurlijk voor dat de hele contractportefeuille inclusief rapportages en verslaglegging actueel en op orde is. Bij het niet halen van de afgesproken serviceniveaus en in geval van escalatie ben je eerste aanspreekpunt en voer je gesprekken met de leverancier om te zorgen voor adequate acties en oplossing. Indien nodig informeer en betrek je management en/of directie. Op basis van de performance van de leveranciers en marktontwikkelingen formuleer je mogelijke aanpassingen van de contracten.

Namens de manager D&I ben je ook (tactisch) verantwoordelijk voor het Changemanagement proces van de organisatie.

Succesfactoren

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Brede kennis van ICT, outsourcing en SaaS;
  • Uitstekend in communicatie en relatiebeheer;
  • Goed in onderhandelen voor het beste resultaat;
  • Ondernemend en flexibel
  • Goed in staat een budget te beheren;
  • Vloeiend in Nederlands en voldoende beheersing van Engelse taal.

Wat ze je bieden:

  • Een professionele, ambitieuze & informele werkomgeving;
  • Een mooi kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam, uitstekend bereikbaar met het OV;
  • Maandsalaris tussen de € 4.747- € 6.780,-. (obv fulltime uren), afhankelijk van je ervaring, op basis van 38 uur;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;
  • Goed pensioen via het ABP;
  • 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
  • 2% eindejaarsuitkering;
  • OV of fietsvergoeding.

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.