Medewerker Technical Support
Over de functie
Ben jij klantgericht, geduldig en probleemoplossend? Gaat jouw hart sneller kloppen van bouw- en installatietechnische vraagstukken? Dan is deze organisatie op zoek naar jou! Voor het hoofdkantoor in Amsterdam zijn ze op zoek naar een:
Medewerker Technical Support (1fte)
Als medewerker Technical Support ben je de spil tussen de externe leveranciers, technisch coördinatoren, afdeling Contractmanagement, Customer Service 1e lijn, Customer Relations en huurders.. Je bent een sleutelfiguur en vraagbaak binnen de organisatie op het gebied van 1e lijns technische zaken en storingen. Een probleemoplosser voor technische zaken.
Verantwoordelijkheden en Taken
- Leveranciers en huurders zo goed mogelijk in 1 keer te helpen (telefonisch/schriftelijk) (first time fix), door ze op een correcte wijze te informeren of helpen bij een technisch probleem of storing. Je bent behulpzaam, vriendelijk en empathisch en bereid de huurder op de best mogelijke manier te helpen. Je communiceert duidelijk en komt gemaakte afspraken na;
- Verrichten van administratief werk: het afhandelen en aanmaken van verzoeken via het systeem en per mail. Het aanmaken van reparatieverzoeken en bonnen voor leveranciers;
- Eerste aanspreekpunt voor leveranciers over lopende reparatieverzoeken. Collega’s en huurders van terugkoppeling voorzien.
- Aanmaken en wijzigen van opdrachten dagelijks onderhoud, afhandelen van service- en storingsincidenten, terugkoppeling aan huurders, aanspreken en aansturen van leveranciers bij problemen rond lopende storingsmeldingen;
- Eerste aanspreekpunt voor telefonie voor technische vragen en overnemen van meldingen die specifieke kennis of meer aandacht of tijd vragen;
- Informatie opvragen intern/extern en eventueel afhandelen van klachten over onderhoud of storingen.
Over de organisatie
De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.
Succesfactoren
- MBO werk- en denkniveau;
- Opleiding: minimaal MBO werktuigbouw of bouwkunde of ervaring op dat niveau;
- Affiniteit met techniek en vastgoed;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en kennis van de Engelse taal.
Competenties
- Klantgericht
- Vriendelijk en empathisch
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Samenwerkend
- Probleemoplossend
- Stressbestendig
- Assertief
- Verantwoordelijk
Wat bieden ze
- Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;
- Een mooie werkplek in het kantoor in Amsterdam;
- Een professioneel, gedreven en gezellig team;
- Maandsalaris tussen de € 2.645,-. en € 3.779,-. afhankelijk van je ervaring, op basis van 38 uur;
- Goed pensioen via het ABP;
- 29 vakantiedagen en 12 ADV-dagen;
- 2% Eindejaarsuitkering.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.