Functie

Commercieel Medewerker Binnendienst

Over de Functie:

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je een cruciaal onderdeel van het Bedrijfsbureau, een afdeling die centraal staat in de gehele organisatie, gevestigd te Almere. Hierbij bied je essentiële ondersteuning aan alle collega’s, zowel de binnen- als buitendienst en de directie.

Over de organisatie

De organisatie is een vooraanstaande dienstverlener in de taxatie van zowel roerende als onroerende zaken, variërend van inventarissen tot kunstobjecten en opstallen. Het bestaat op dit moment uit een team van 7 collega’s waarvan er 4 taxeren.

Momenteel wordt versterking gezocht voor het bedrijfsbureau en zijn ze op zoek naar een Commerciel Binendienst medewerker.

Hun klantenkring is divers, bestaande uit overheden zoals gemeenten en waterschappen, alsook woningbouwverenigingen, VvE’s en diverse bedrijven binnen het MKB. Als Pré-Risk aanbieder ligt hun expertise vooral in verzekeringstaxaties, maar ze bieden ook onafhankelijke risico-inspecties en preventieadviezen. De taxaties worden hoofdzakelijk uitgevoerd met software die ze zelf hebben ontwikkeld

Jouw Verantwoordelijkheden:

Je onderhoud contacten met alle medewerkers, klanten en leveranciers.

Belangrijke Verantwoordelijkheden en Gewenste Resultaten:

  1. Ondersteuning bij Verkoopactiviteiten
  • Initiëren van contact met (potentiële) klanten op basis van de dagelijkse takenrapportage uit ons klantcontactsysteem
  • Beheren en updaten van het klantcontactsysteem en vervolgacties inplannen
  • Bewaken van de kritieke paden in acquisitieactiviteiten en offerteaanvragen
  • Opstellen, controleren, registreren, archiveren en verzenden van offertes, opdrachtbevestigingen en gunningen, conform de gestelde procedures en kwaliteitseisen
  • Uitwerken van aanbestedingsprocedures voor grotere opdrachtgevers, zoals overheden
  • Verzorgen van mailings en uitvoeren van overige marketingactiviteiten
  • Signalering van kwaliteitsverbeteringen in het offerte- en acquisitietraject
  1. Uitvoeren van Werkzaamheden voor Opdrachtgevers
  • Verantwoordelijk voor de uitvoering van waardebepalingen van opstal en inventaris, conform de richtlijnen, processen en kwaliteitsnormen van de organisatie.
  • Bewaken van de voortgang, acties en afspraken die voortkomen uit de offerte
  • Fungeren als aanspreekpunt voor opdrachtgevers bij eigen projecten
  • Inschatten van de noodzaak voor een bezoek ter plaatse
  • Taxeren (onder begeleiding) op afstand van opstallen en inventarissen volgens werkopdracht, planning en begroting
  • Rechercheren van brongegevens via online bronnen zoals Kadaster, BAG, KvK en Cyclomedia
  • Telefonisch contact onderhouden met belanghebbenden om informatie te bevestigen en aan te vullen
  • Opstellen en uitwerken van taxatierapporten
  • Tussentijdse rapportage aan opdrachtgever over de voortgang
  1. Ondersteuning van Operationele Activiteiten
  • Voorbereiden van werkpakketten en plannen van afspraken voor taxateurs
  • Uitwerken van opstal- en inventarisrapporten voor brandverzekeringtaxaties en bewaken van de planning
  • Verzorgen van aanleveringen van brandverzekeringtaxaties aan gemeenten, conform de procedures en kwaliteitseisen
  • Signalering van mogelijke kwaliteitsverbeteringen en deze vertalen naar software en procedures
  1. Algemene Bedrijfsondersteuning
  • Opstellen en verzenden van documentatie (brieven, offertes, mailings, rapportages, contracten, etc.) in correct Nederlands en conform de huisstijl
  • Tijdig en correct afhandelen en doorverbinden van telefonische oproepen; efficiënt noteren en verspreiden van telefonische boodschappen
  • Effectief beheren van de agenda’s van diverse medewerkers
  • Signaleren, bewaken en bestellen van kantoorartikelen en kantine-/sanitairvoorraden, en beheren van de containers voor datavernietiging
  • Identificeren en rapporteren van problemen in de dagelijkse voortgang op het Bedrijfsbureau

Wat ze je bieden:

  • Een zakelijke, maar informele werkomgeving in het kantoor in Almere;
  • Een marktconform salaris op basis van je ervaring en achtergrond;
  • Een flexibel budget van 8% van het bruto jaarsalaris om naar eigen wens te besteden, bijvoorbeeld voor extra verlofdagen of pensioenopbouw.

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.