Functie

Technisch Administratief Medewerker

Over de functie

Voor het regiokantoor in Rijswijk is deze organisatie op zoek naar een:

Technisch Administratief Medewerker (1fte)

Als Technisch Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse en uitdagende werkzaamheden. Jij bent de belangrijke schakel tussen de Technisch Coördinator en de bewoners, leveranciers en andere collega’s in de regio en het hoofdkantoor. Je zorgt voor een goede, snelle en klantvriendelijke actie richting bewoners in opvolging van een eerder verstrekte opdracht. Hiervoor houd je nauw contact met de leveranciers/aannemers om bijvoorbeeld de voortgang van werkzaamheden te bewaken en terug te koppelen aan bewoners of collega’s.

In samenwerking met de Technisch Coördinatoren zorg je voor een goede administratie en dataregistratie van de technische werkzaamheden. Je vraagt offertes op, je zet opdrachtbonnen uit, en houdt planningen bij van badkamer-keukenrenovaties en planmatige opdrachten.

Als Technisch Administratief Medewerker draag je bij aan het continu verbeteren van onze dienstverlening aan de huurders, maar ook aan de samenwerking met de leveranciers en collega’s.

De Regiomanager is je leidinggevende, maar werkt ook nauw en intensief samen met de Technisch Coördinator(s) van de regio.

Over de organisatie

De organisatie is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. Ze belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. Wat deze organisatie uniek maakt is dat de organisatie zowel het investeringsmanagement als de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.

Het is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.

Succesfactoren

Om succesvol te zijn in de functie zoeken ze iemand die nauwkeurig kan werken, goede communicatieve vaardigheden heeft en enige technisch affiniteit of interesse heeft. Een teamplayer met verantwoordelijkheidsgevoel, organisatiesensitiviteit en een proactieve werkhouding. Daarnaast begrijp je de doelstellingen van de organisatie en werkt hieraan in samenwerking met de leveranciers.

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Kennis van de Engelse taal is een pré.

Wat ze je bieden

  • Salaris: € 2755-€ 3698 o.b.v. 40 uur, 2% eindejaarsuitkering (wordt in december uitbetaald);
  • Reiskostenvergoeding, pensioen (7,93% eigen bijdrage); 29 vakantiedagen, 12 ADV dagen. Je hebt de mogelijkheid ADV dagen op te nemen of te laten uitbetalen;
  • Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;
  • Een zakelijke en informele werkomgeving, goede koffie;
  • Een mooie werkplek in het kantoor in Rijswijk;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.