BEdrijfnaam

Portefeuille administrateur


🌟 Word jij de nieuwe Portefeuille Administrateur van deze organisatie in Amsterdam?

Bij deze organisatie is elke dag anders. In het bruisende Amsterdam, zijn ze op zoek naar een zelfstandige, proactieve Portefeuille Administrateur die met zorg en precisie de administratie voor diverse eigenaren beheert.

Wat is jouw rol?

In deze functie ben je meer dan alleen een nummer. Jij bent erg belangrijk voor de eigenaren, een essentieel radertje dat het goed geoliede team draaiende houdt. Hier is een glimp van jouw verantwoordelijkheden:

  • πŸ’Ό Debiteuren- & Crediteurenbeheer: Hoewel dit aparte afdelingen zijn, speel jij een cruciale rol in het proces
  • πŸ“‘ Verwerken Dagafschriften: Jij houdt de administratie accuraat en up-to-date
  • 🏠 Invoeren & Muteren Huurovereenkomsten: Jij beheert deze documenten met de grootste zorg
  • πŸ“Š BTW & Rapportages: Maandelijks of per kwartaal, jij zorgt dat ze tijdig en correct zijn
  • πŸ’° Afrekeningen Servicekosten: Jij stelt ze op en verstuurt ze naar de betrokken partijen
  • 🀝 Aanspreekpunt: Je bent het betrouwbare gezicht voor de huurders en externe dienstverleners
  • πŸš€ Applicatie Optimalisatie: Samen met commercieel en technisch beheer draag jij bij aan de professionalisering en optimalisatie van onze vastgoed gerelateerde applicaties

Wie zijn ze?

Gelegen in Amsterdam, bieden wij zowel Property Management als Asset Management services aan een diverse klantenkring, variΓ«rend van institutionele beleggers tot particulieren. Als middelgrote organisatie van zo’n 40 toegewijde medewerkers, zijn ze onlangs verder gegroeid met 3500 extra eenheden onder beheer.

Het Team

Bij deze organisatie kom je terecht in een stabiel, financieel team met een leidinggevende die een wereld van verschil maakt. Hier is 100% inzet voor de medewerkers geen loze belofte, maar dagelijkse praktijk. De leidinggevende staat niet alleen aan het roer, maar is ook de kapitein die naast je staat, zorgdragend voor uitstekende begeleiding en support.

Wat breng je mee?

  • Relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4/HBO
  • Je bent in staat om zelfstandig te kunnen werken
  • Stressbestendigheid
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
    (Nederlands en Engels)
  • Ruime ervaring met MS Office is vereist, bekendheid met de vastgoedapplicatie REMS vormt
    daarbij een prΓ©
  • Een flexibele en klantgerichte instelling, een collegiale houding, doorzettingsvermogen en een
    juiste werkmentaliteit is onmisbaar
  • Kerncompetenties: hands-on, inlevingsvermogen, oplossingsgericht en pro actief

Arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris o.b.v. jouw werkervaring en achtergond.
  • Flexibele werktijden, telefoon en laptop van de zaak.
  • Reiskostenvergoeding
  • 50% pensioenbijdrage

Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.