HR Manager (Regio Gelderland)
Dit ga je doen!
Als HR-manager bij deze vastgoedbeheerder ben je samen met de HR-medewerker verantwoordelijk voor het goed en efficiënt verlopen van de operationele processen rondom in-, door- en uitstroom. Tegelijkertijd bouw je aan de toekomst door het opstellen van HR-beleid en het realiseren van HR-doelstellingen. Concrete projecten die voor het komende jaar op de agenda staan zijn o.a.: flexibel werken, mobiliteitsbeleid, HR-gesprekkencyclus, beloningsbeleid en flexibele arbeidsvoorwaarden. Kortom, volop ruimte om jouw visie en ideeën in de praktijk te brengen!
Hoewel de focus ligt op tactische en strategische werkzaamheden schroom jij je niet om zelf ook de mouwen op te stropen en in de uitvoering mee te werken. Hou je van de afwisseling die komt met op verschillende niveaus bezig te zijn en zie jij jezelf als een echte verbinder in een organisatie? Dan zit je bij deze organisatie helemaal op je plek!
Een greep uit jouw taken:
- Je bent sparringpartner op directieniveau
- Je bent vraagbaak voor zowel medewerkers als leidinggevenden
- Je adviseert bij casuïstiek
- Je geeft maandelijks de mutaties door aan de salarisadministratie
- Je promoot en faciliteert leren en ontwikkelen, o.a. via ons leerplatform.
Het team bij deze organisatie
Samen met de HR-medewerker en de facilitair medewerker vorm jij het team HR. Je werkt voornamelijk vanuit de hoofdvestiging in Gelderland maar voor gesprekken met medewerkers en leidinggevenden zal je af en toe ook naar onze andere vestigingen in het land gaan. Het is daarom handig dat je beschikt over eigen vervoer.
De Organisatie
Deze organisatie is een vastgoedbeheerder en is altijd onafhankelijk gebleven, waardoor ze hun eigen standvastige en onafhankelijke koers bepalen. Vanuit 12 kantoren staan ruim 150 professionals met een gemiddelde leeftijd van 37 jaar aan de basis van de dienstverlening. Ze staan bekend om de professionele en betrouwbare service voor opdrachtgevers en stakeholders. Ben jij klaar om hier jouw steentje aan bij te dragen? Laten we samen impact maken!
De organisatie biedt de medewerkers veel vrijheid om hun eigen planning te maken en hun werk in te delen. Werkplezier staat hoog in het vaandel en dat toont zich in de gemiddelde dienstjaren van de medewerkers, dat op dit moment 7 jaar is.
Wel zo handig om te weten, hier ligt de organisatie haar expertise: vastgoedmanagement, VvE management, valuation en research (taxaties), bedrijfsmakelaardij en beleggingen, woningmakelaardij.
Wat vragen ze van jou?
- Afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur richting HRM of Bedrijfskunde
- Kennis en ervaring in een soortelijke functie in een MKB organisatie
- Ervaring met het inrichten van HR instrumenten
- Kennis van arbeidsrecht
- Goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht
- Initiatiefrijk, verbinder en organisatiesensitief
Wat bieden ze jou?
- Salaris tussen € 4.200 – € 5.100 o.b.v. 38,75 uur
- Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
- Trainingen & cursussen gericht op ontwikkeling.
- Telefoon en laptop van de zaak
- Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
Jouw Koers
Het aantrekken, binden en boeien van (nieuwe) medewerkers, dát is waar jij als hr-manager bij deze organisatie voor gaat! Zo maak jij de organisatie die werkgever waar mensen elke dag weer met plezier werken. Als verbindende HR-manager zorg jij met jouw rugzak aan ervaring voor een frisse kijk op het HR vak. Jij levert daarmee een positieve bijdrage aan de ontwikkeling van de groep en ons als werkgever. Als HR-manager bij deze organisatie krijg je hiervoor een mooi salaris tussen de € 4.200 – € 5.100, de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken en een telefoon en laptop van de zaak.
Heb je interesse?
Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl
Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.