Functie

Medewerker Customer Service 1ste lijn

Over de functie

Als medewerker Customer Service 1ste lijn ben je verantwoordelijk voor het eerste contact met potentiële huurders, je bent het telefonische visitekaartje van deze organisatie met het hoofdkantoor in Amsterdam. Je zet onderhoudsmeldingen uit en onderhoudt nauw contact met alle afdelingen/collega’s binnen Operations. Je bent verantwoordelijk voor een goede bereikbaarheid, service- en klantgerichte benadering. Je rapporteert en ontvangt leiding van de teamleider Customer Service & Support.

Verantwoordelijkheden en taken
• Het beantwoorden van inkomende gesprekken, die op een efficiënte wijze en volgens de telefoonetiquette door jou afgehandeld worden;
• Het afhandelen van verzoeken die via andere kanalen binnen komen (mail, systeem)
• Potentiële huurders informeren over het inschrijfproces en de huurwoningen zelf;
• Het uitzetten van onderhoudsmeldingen (regulier en spoed), contact onderhouden met leveranciers over de voortgang van deze onderhoudsmeldingen en terugkoppeling aan huurders verzorgen;
• Het is jouw verantwoordelijkheid om alle huurders zo goed en efficiënt mogelijk verder te helpen (first time fix);
• Het beheren van de e-mailbox van de afdeling;
• Het uitvoeren van licht administratief werk;
• Het incidenteel ondersteunen van andere afdelingen (Technical Support, Customer Support en Digitale Verhuur).

De Organisatie

Het is een woningbelegger en -verhuurder die zich richt op duurzame en betaalbare woningen in het middensegment. De organisatie belegt gelden van institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars. De verhuurportefeuille omvat circa 28.000 woningen met een totale waarde van bijna 10 miljard euro. De woningen liggen vooral in economisch sterke gebieden en grootstedelijke regio’s in Nederland.
Wat hun uniek maakt vanuit een data perspectief is dat het bedrijf zowel het investeringsmanagement en de verhuur operatie volledig in eigen beheer heeft.
Dit is een High Performance Organisatie (HPO), waarbij de volgende 5 kernkwaliteiten centraal staan: kwaliteit van het management, openheid en actiegerichtheid, focus op de lange termijn, continue verbetering en vernieuwing en kwaliteit van medewerkers.

Wie zoeken ze?

Ze zoeken iemand die zich herkend in de volgende punten:

• MBO werk- en denkniveau;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift) en kennis van de Engelse taal;
• Affiniteit met commerciële dienstverlening en vastgoed.
• Klantgerichtheid;
• Vriendelijk en empathisch;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden;
• Samenwerkend;
• Oplossingsgericht;
• Stressbestendig;
• Flexibel gedrag;
• Verantwoordelijk.

Arbeidsvoorwaarden

Maandsalaris tussen de € 2.569 en € 3.670, afhankelijk van je ervaring o.b.v. full time uren (38 uur werken is mogelijk met opname van ADV dagen).

  • 2% eindejaarsuitkering (wordt in december uitbetaald);
  • Een goed pensioen via het ABP, 29 vakantiedagen;
  • 12 ADV dagen. Je hebt de mogelijkheid ADV dagen op te nemen of te laten uitbetalen;
  • Een dynamische werkomgeving, ondernemerschap binnen een hecht team en de vrijheid om je kwaliteiten en talenten in te zetten en te ontwikkelen;
  • Een zakelijke en informele werkomgeving, goede koffie;
  • Een mooie werkplek en kantoor aan de rand van de Zuid-As te Amsterdam;
  • Een professioneel, gedreven en gezellig team;
Heb je interesse?

Neem dan contact met mij op via +31 (0)6 21354228 of alina@kramerwervingenselectie.nl

Je kan ook de WhatsApp button rechtsonder in het venster gebruiken.